Vilix The Label: Conversie & Design optimalisatie
Vilix The Label is een tassen merk met veel ambitie. Plannen om door te groeien naar buitenlandse markten en altijd bezig met optimaliseren. Voordat er nieuwe stappen gezet konden worden was het tijd voor een aantal belangrijke optimalisaties. Hierbij heeft Vilix de hulp ingeschakeld van ons. Vooral het check-out proces zag er vrij standaard uit en hier lag ook de grootste uitdaging en voornaamste focus.
Wat we vaker zien bij Shopify websites is dat het check-out proces 3 stappen heeft. Van Toevoegen aan Winkelwagen naar Winkelwagen-pagina naar Check-out pagina. Bij Vilix hebben we de middelste stap weggenomen door een prachtige AJAX drawer cart in te bouwen met verschillende conversie optimalisaties. Op onderstaande afbeeldingen kan je zien dat we een Volume Discount hebben toegevoegd. Onder de producten een upsell en de TrustPilot badge voor extra vertrouwen.
Kan jouw webshop ook een fris design gebruiken of wil je je conversie optimaliseren? Maak meteen een afspraak.